Η ΕΣΗΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ «902»

Standard

 

Image6 Αυγούστου 2013

 

Επιβεβαιώθηκαν και επίσημα οι φήμες ότι το ΚΚΕ μένει πλέον χωρίς τηλεοπτικό σταθμό και ραδιόφωνο! Αυτή η θλιβερή είδηση υπογραμμίζει ότι το ΚΚΕ, ως εργοδότης, χάνει οριστικά την ηθική ανωτερότητά του, που διατηρούσε έναντι των αντιπάλων του, τουλάχιστον μέχρι το μνημόνιο.

Το επιχείρημα ότι και «το ΚΚΕ τα ίδια κάνει» μεταφράζεται στην κοινωνία πως «όλοι το ίδιο είμαστε» και ρίχνει νερό στον μύλο της Κυβέρνησης και της εργοδοσίας, που αντιμετωπίζουν με αναλγησία την κρίση στα ΜΜΕ. Το σχετικό ρεπορτάζ έχει ως εξής:

Η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε., η κομματική, δηλαδή, εταιρεία που έχει στην κατοχή της τους σταθμούς και την άδεια χρήσης των συχνοτήτων από τις οποίες εκπέμπουν, ολοκλήρωσε την πώληση του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης του κόμματος και μπήκαν οι σχετικές υπογραφές, ενώ, ήδη, έγιναν ανακοινώσεις προς τους εργαζόμενους από τη διεύθυνση του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού.

Ο νέος ιδιοκτήτης (;) έθεσε όρους να παραδοθεί η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. «καθαρή», δηλαδή, χωρίς εργαζόμενους. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι εργαζόμενοι του 902 (Ρ/Σ & Τ/Σ) που ανέρχονται σε 48 θα απολυθούν.

Και, επειδή, αυτό είναι παράνομο, αφού η εταιρεία μεταβιβάζεται εν λειτουργία, η ηγεσία του ΚΚΕ επέλεξε να εφαρμόσει το παρακάτω σχέδιο: Οι εργαζόμενοι θα χωρισθούν σε ομάδες και θα περάσουν σε άλλες κομματικές επιχειρήσεις, από τις οποίες και θα απολυθούν χωρίς, όπως τους είπαν, να χάσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα.

Τέλος, υπάρχει και μια μικρή ομάδα που απασχολούνται στην ιστοσελίδα του κόμματος «902. gr », οι οποίοι θα υποβάλουν παραιτήσεις και θα επαναπροσληφθούν με αμοιβή τον μέσο εργατικό μισθό, που προβλέπει το νέο καταστατικό του ΚΚΕ, δηλαδή, 600-800 ευρώ. Η μέθοδος αυτή θα εφαρμοσθεί και για τους εργαζόμενους του «Ριζοσπάστη», όταν ολοκληρωθούν οι απολύσεις.

Εν τω μεταξύ, ήδη η Διεύθυνση του 902 άρχισε συζητήσεις με τους εργαζόμενους που θα απολυθούν, από τους οποίους ζητείται να αποδεχθούν «κούρεμα» των οφειλομένων, τουλάχιστον κατά 40%.

Η διαδικασία των απολύσεων και η τυπική μεταβίβαση της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. στο νέο ιδιοκτήτη (;) θα ολοκληρωθεί έως το τέλος Αυγούστου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ τονίζει την άρνηση των συνδικαλιστικών εκπροσώπων να ενημερώσουν και να συζητήσουν με τα σωματεία τους! Η παραπομπή των πάντων στην θεόσταλτη επίσημη σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ, είναι απαράδεκτη.

Το Δ.Σ. της Ενώσεως σημειώνει ακόμη ότι σε μια τόσο κρίσιμη εποχή το να περνούν οι συχνότητες σε χέρια επενδυτών αγνώστων προθέσεων επιδεινώνει την ήδη προβληματική εικόνα των ΜΜΕ και υποβαθμίζει τον πλουραλισμό και το δημοκρατικό δικαίωμα στην αντικειμενική ενημέρωση των πολιτών.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

 

Το σκίτσο έκανε ο Κώστας Κουφογιώργος

Advertisements

3 responses

  1. Ορίστε το ΣΚΑΝΔΑΛΟ! Σε κυπριακή υπεράκτια εταιρία -off-shore- (για λογαριασμό ποιανού πανίσχυρου επιχειρηματία;) πουλήθηκε ο 902. Άγνωστο το ποσό, άγνωστοι οι όροι, άκρα μυστικότητα και επαναστατική επαγρύπνηση για να μην μάθουν οι αστοί το σχέδιο για το σοσιαλισμό των off-shores

    ΥΓ, Έχω κλάψει από τα γέλια με τις «επιστολές» των χούλιγκανς που παρίσταναν τους δημοσιογράφους του 902 και παρασιτούσαν με την κομματική αργομισθία. Να δώ τωρα τί θα πουν.Εκτός αν υπάρχει ρήτρα για απορροφησή τους από τον νέο μεγιστάνα. Άλλωστε τα παράσιτα αναζητούν πάντα έναν ξενιστή…

    Φαίδων

  2. Και ο κατήφορος της σταλινικής κουστωδίας συνεχίζεται.
    Εβαλαν τους συνδικαλίστές τους στην ΕΡΤ να δηλώσουν πως θα κάνουν αιτήσεις για πρόσληψη στο μόρφωμα των Καψή και Σαμαροβενιζέλων!!!
    Ξεκάθαρη διασπαστική κίνηση προς τους εργαζόμενους-απολυμένους της ΕΡΤ αλλά και στο λαό
    Ομολογώ πως δεν γνώριζα ότι το κκε έχει στην κατοχή του και τηλεφωνική εταιρεία,οπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι που δεν έχουν σχέση με καπιταλιστές και τις επιχειρήσεις τους.
    Είναι η εταιρεία που θα »αποροφήσει»τους μισούς εργαζόμενους του 902,για να τους απολύσει στη συνέχεια.Οι άλλοι μισοί πάνε σε ένα ραδιόφωνο !!!!της Θεσσαλονίκης και θα έχουν την ίδια τύχη.
    Θεοί του Ολύμπου,τί έχουν να δούν τα μάτια μας ακόμα,απο τους τυχοδιώκτες αντικομμουνιστές του περισσού?

  3. To γεγονός ότι οι επαγγελματίες Ψ-Ε-Υ-Τ-Ε-Σ του Περισσού κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό τον νέο ιδιοκτήτη ή έστω τον αχυράνθρωπο του, το τίμημα του «ντήλ» αλλά και το θέμα της συχνότητας (την πούλησαν; τη νοίκιασαν; ) προοιωνίζει μεγάλο ΣΚΑΝΔΑΛΟ που προσπαθούν να το κουκουλώσουν με χουλιγκανισμούς και χυδαιότητες.

    Από την αρχή είχα την εντύπωση ότι οι ψεύτες του ΚΚΕ λένε ψέματα ότι η πώληση έγινε λόγω οικονομικής δυσπραγίας του ΚΚΕ. Από την ίδρυση του ο 902 υπήρξε ένα ΣΚΑΝΔΑΛΟ αφού δώθηκε στο ΚΚΕ-ΕΑΡ (ΣΥΝ) ως αντάλλαγμα για την συμφωνη γνώμη των κομμουνιστών στην παραχώρηση των συχνοτήτων στους γνωστους Ολιγάρχες και εφοπλιστές επί Τζαννετάκη το 1989. Και ήταν φυσικά μια πολιτική απόφαση.

    Αυτό το ξέρουν και οι παλιοί του Σύριζα και του ΚΚΕ που τότε ήταν μια φατρία…

    Το γεγονός ότι ο 902 tv και fm είχαν κάκιστο πρόγραμμα οφείλεται αποκλειστικά στην μοναδική ανικανότητα του κομματικού μηχανισμού να μοιράσει δυο γαϊδουριών άχυρο.

    Τώρα το ΚΚΕ επιστρέφει το σταθμό τη στιγμή που τον χρειάζονται τα «νέα τζάκια», πολιτικά και επιχειρηματικά. Ο Σαμαράς ετοιμάζεται να διαλύσει τη ΝΔ μετονομαζοντάς την σε κάτι άλλο, νέοι κεντροαριστεροί πόλοι είναι στα σκαριά, και ο Συριζα ετοιμάζεται να κυβερνήσει.

    Τα ανταλλάγματα από την επιστροφη του 902 είναι πρωτίστως πολιτικά: Να επιβιώνει το ΚΚΕ με ένα 3-4% και να μας γανώνει τα αυτιά με τον «σοσιαλισμό-κομμουνισμό» και τον Βησσαριόνοβιτς ώστε να πουληθεί η χώρα από τους Δανειστές χωρίς περαιτέρω περιπλοκές. Και αμα λάχει να στέλνει τα ΚΝΑΤ να υπερασπιστούν το κοινοβούλιο αν παραστεί ανάγκη,,,

    Φαίδων