Έρευνα για τους μετόχους του E Channel

Standard

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε υπόθεση με πολλά ερωτηματικά εξελίσσεται αυτή της μεταβίβασης της «Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ» από το ΚΚΕ στην «A-Orizon Media Ltd». Το ΕΣΡ μπορεί να βιάστηκε να αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το νέο ιδιοκτήτη της εταιρείας που απέκτησε το 902 TV (νυν E- Channel) και τον 902 Αριστερά στα FM, όμως τα πρώτα στοιχεία της έρευνας των επιστημόνων του ΕΣΡ, δείχνουν πως υπάρχουν τρύπες στη διαδικασία.

 

 

Χθες ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ι. Λασκαρίδης ανακοίνωσε πως υπέγραψε έγγραφο με το οποίο ζητούνται επιπλέον δεδομένα για τη μεταβίβαση. Επιπλέον το κλίμα των ημερών, με την αποκάλυψη πως η Χρυσή Αυγή διαπραγματευόταν με ιδιοκτήτη καναλιού για την εξαγορά του, κάνουν τα μέλη του πολύ επιφυλακτικά. Μπορεί στο ΔΣ να εμφανίστηκαν πρόσωπα όπως ο Σεραφείμ Φυντάνιδης στη θέση του προέδρου της «Ραδιοτηλεοπτικής» το μεγάλο ερώτημα είναι ποιο είναι το φυσικό πρόσωπο που αγόρασε το ραδιοφωνικό και τον τηλεοπτικό σταθμό, κι αν υπήρχε ενδεχόμενο νέας πώλησής τους.

 

 

Το ΕΣΡ από τη μεριά του, με απόφαση της Ολομέλειας προχώρησε χθες σε ένα επιπλέον μέτρο. Ζήτησε για πρώτη φορά από τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας, στους οποίους περιλαμβάνεται το E Channel, αλλά και η κυβερνητική «Δ.Τ.» να υποβάλλουν στοιχεία για τα προγράμματα τους, αναλυτικά σε σχέση με το είδος (πχ δελτίο ειδήσεων, σειρά), το έτος παραγωγής, το φορέα του και αν μεταδίδεται σε επανάληψη. Μετά από πολύ καιρό θέτει σε εφαρμογή σχετικό άρθρο του νόμου 3592/2007 , ζητώντας την αποστολή έστω και του προσωρινού προγράμματος των σταθμών εθνικής εμβέλειας.

ΠΗΓΗ : http://media-industry.blogspot.gr/2013/10/e-channel.html#more

Advertisements

7 responses

  1. Κατά τ’άλλα η ηγεσία του ΚΚΕ υποτίθεται ότι έκανε εμπάργκο στο μόρφωμα της Δ.Τ και δεν συμμετέχουν τα στελέχη του στις εκπομπές του μορφώματος.
    Φαρισαίοι και υποκριτές!!!!
    Ο Γεωργαλάς μπροστά τους φαντάζει ερασιτέχνης!!!!!.

  2. Λοιπον οι πληροφορίες που έχω εγώ είναι ότι η ΔΤ είναι το φέουδο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ. Ειδικά το ΚΚΕ έχει διορίσει πολλά μέλη (προσκείμενα στη νέα ηγεσία του) κατόπιν συμφωνίας με τον φον Σαμαρά σε ποσοστά που φτάνουν ή ξεπερνούν το 1/4 των υπαλλήλων της ΔΤ!

    Εννοείται ότι αυτό είναι μέρος της συμφωνίας που ξεκινά από την μαφιόζικη πώληση του 902 (που είναι το ΣΔΟΕ και οι οικονομικοί εισαγγελείς;) και συνεχίζεται με την γνωστή και χοντροκομμένη απεργοσπαστική τακτική του ΚΚΕ που πλέον έχει αναλάβει χρέη Γεωργαλά.

    Αν θυμάστε οι τιμημένοι κουκουέδες πρότειναν ανοιχτά στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ να κάνουν αιτήσεις για τη ΔΤ προκειμένου να διασπαστεί το μέτωπο αγώνα τους. Όσοι είστε του σιναφιού ξέρετε περισσότερα γι΄ αυτό.

    Σήμερα επίσης κατατέθηκε τροπολογία για παράταση των δίμηνων συμβάσεων στη ΔΤ οπότε καταλαβαίνετε…

    Φαίδων

  3. Καλό θα ήταν,αν κάποιος ξέρει να πει και στους υπόλοιπους,πόσα απο τα κομματικά μέλη του ΚΚΕ απασχολούνται στο μόρφωμα της ΔΤ.
    Ο αριθμός θα αρκούσε.Τα ονόματα κάποτε θα μαθευτούν.

  4. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ!!! Να κανω κι εγω αλλη μια: Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ;;;;

  5. Έχω να σας υποβάλλω μία ερώτηση.

    Μήπως γνωρίζετε αν και πόσα κομματικά μέλη (του ΚΚΕ βεβαίως) απασχολούνται στην κακόφημη ΔΤ;

    Και δεύτερον εάν αυτό είναι ένα ακόμα δωράκι των σαμαριστών προς το τιμημένο ΚΚΕ προκειμένου να συνεχίσει την τιμημένη απεργοσπαστική δράση του υπερ Ιωσήφ Στάλιν και Αντώνη Σαμαρα;

    Φαίδων